Over ons

Voorzitter bew. ver. Delflandseweg

Mijn naam is Hanke Clausen, ik ben 71 jaar. Sinds mijn 15e doe ik al vrijwilligerswerk.
Ik ben begonnen als assistent in de toen-malige kinderopvang, hielp op de scholen van mijn kinderen. Daarna via wijk ver. Het Singelkwartier, VGR Rotterdam, bew. ver. Woudhoek, WMO adviesraad en ROGplus adviesraad doorgestroomd naar regionale vertegenwoordiging zoals R.N.O.G.
Het laatste decennium ben ik bezig ge-weest in de Schiedamse Gemeenteraad, PvdA Schiedam en seniorenvereniging SooS Blauwhuis.

voorzitter.delflandseweg@gmail.com

Secretaris bew. ver. Delflandseweg

Mijn naam is Esther Gouweleeuw.
Met mijn leeftijd van 54 jaar ben ik nog een jonkie in vergelijking met de rest van het bestuur. Maar daardoor heb ik dan ook ener-gie over om naast het 2e penningmeesterschap me bezig te houden met activiteiten als huiskamerochtenden, of middagen als u dat beter uitkomt, (de meeste stemmen tellen), workshops, thema- dagen (zoals b.v. de feestelijke eindejaar bijeenkomst), en van de zomer bv. sjoelcompetitie, rommelmarkt en barbecue etc.

secretaris.delflandseweg@gmail.com

Penningmeester bew. ver. Delflandseweg

Mijn naam is John Ruigrok.
Via de stichting Klik vrijwilligers ben ik gekoppeld aan de bewonersvereniging. Mijn werkzame leven ben ik aan het afsluiten, af en toe doe ik nog een kortdurend project. Maar een mens wil toch bezig zijn en bij de vereniging voel ik me goed op mijn plaats. Foto volgt nog.

Aanspreekpunt voor bingo, mozaïeken, decopage etc.

Ik ben Mies Glimmerveen en woon ook in flat 1.
Samen met enkele andere actieve leden ga ik aan de gang.
Zo maakten we een doorstart voor het mozaïeken (voorheen deed Lucia dat).
En samen met Esther (her)starten wij de maandelijkse bingo ( elke 1e woensdag van de maand.

Daarnaast hou ik me ook bezig met de workshops. zoals wij bijvoorbeeld afgelopen december hebben georganiseerd. U weet wel - de kerststukjes maken.

Hou de nieuwsbrieven in de gaten, er komen er nog meer aan.

Aanspreekpunt voor bezoeken van (nieuwe) bewoners.
Mijn naam is Loes van der Raaf. Ik woon in flat 3. Ik ga,
net als mw. Schaeffer voorheen deed, de bewoners bezoeken. Ik kijk er naar uit om, samen met mijn collega Esther, een praatje met u allen te maken. En wij gaan ook nieuwe bewoners verwelkomen. Dus als u een nieuwe buurman of buurvrouw heeft gekregen, geef mij een seintje en dan ga ik ze met een bezoekje vereren.

Aanspreekpunt voor bordspellen zoals b.v. rummikub

Jullie kennen mij waarschijnlijk allemaal, ik ben Marja Peute.
Ik was actief voor het oude bestuur, maar ga ook het nieuwe bestuur ondersteunen. Ik woon in flat 1.

De spellen avond blijft !! En ik wordt het vaste aanspreekpunt daarvoor.

Om contact te houden met actualiteiten ga ik, net als de andere actieve leden, af en toe de bestuursvergaderingen bijwonen.

Ik ben George Neervoort, waarschijnlijk kende u mij als penningmeester. Dat stokje heb ik overgegeven aan John, die hier talent voor heeft.

Ik zorg dat onze nieuwsbrief wordt afdrukt zodat hij bij u in de bus kan vallen.

Gegevens:

Naam:             Bewonersvereniging Delflandseweg
bezoekadres: Delflandseweg 350,
Postcode:       3119 XH
Plaatsnaam:    Schiedam

Bank:              NL15 ABNA 0977 2041 89
t.n.v.                Bewoners Vereniging Delflandseweg.

Telefoon:       06-48728774
e-mail:           voorzitter.delflandseweg@gmail.com

Over ons

Wij zetten ons in voor de buurt, voor gezellige ontmoetingen en activiteiten organiseren, elkaar helpen als er problemen zijn, een luisterend oor, bemiddelen bij conflicten met buren en of overlast, contacten met Woonplus, gemeente, en andere organisaties.
Het huisje is open voor de bewoners van de Delflandseweg.

Op de A.L.V. november 2022 heeft het oude bestuur aangegeven dat zij er mee stopt.  Er zijn tijdens die vergadering gelukkig 6 mensen opgestaan die hun schouders er onder willen zetten.

Zij zijn vol enthousiasme aan het werk gegaan om de vereniging en het huisje te redden. Ze hebben elke maandagavond vergaderd. Tijdens de feestweken werd er een pauze ingelast in afwachting van de bevestiging van de Kamer van Koop-handel. in maart 2023 is een extra Algemene Ledenvergadering gehouden en bent u op de hoogte gebracht van alle laatste ontwikkelingen en kan u als bewoners persoonlijk kennismaken met het nieuwe bestuur.

Natuurlijk kunt u ook
op de 1e en 3e maandagavond van de maand,
tussen half acht en acht uur,
naar een bestuursvergadering komen en kennismaken.

Wilt u naar de volgende pagina ? Klik hier !

Wilt u iets melden of vragen? Klik hier !

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin